miércoles, 28 de agosto de 2013

Demà dijous toca hemeroteca

Demà dijous toca hemeroteca, estic treballant sobre les fotos de Puig Farrán  a La Humanitat i a El Dia Gràfico ., En el pool que tenia format amb Pérez de Rozas a la fi dels anys vint, les ocasions en les quals va treballar amb el meu pare a diferents reportatges fotogràfics en diaris de l'època, quan van signar reportatges amb la signatura de tots dos.

Lamento profundament la manca de col · laboració de l'absent, segueix en el seu  particular exili al Baix Aragó, no coincidim en la visió de la realitat catalana, però valoro molt la seva àmplia experiència i el seu compromís amb l'obra del meu pare, ningú li podrà considerar que no és un autèntic expert en Centelles, m'ho ha demostrat, ens ho ha demostrat, però viu en el seu món, allunyat de compromisos i de noves realitats nacionals.  De memòria històrica i fotoperiodisme pocs li poden donar lecciones, això si, caràcter complex i de tracte difícil

Cada dia gaudeixo més investigant, descobrint aspectes desconeguts dels fotògrafs de l'època, només sóc un jubilat, però m'adono del pèssim treball que s'ha realitzat sobre l'obra del meu pare i els diferents formats que va utilitzar per vendre les seves fotografies.

Demà molt més, però no millor.

@OctaviCentelles, des de el meu Ipad
Premiá de Mar,

No hay comentarios:

Publicar un comentario