martes, 13 de agosto de 2013

Aprofito aquest dies / II

Tinc el clar propòsit de complir amb tots els meus compromisos, de col · laborar en tots els esdeveniments que donin la màxima difusió a l'obra de Centelles: el meu pare, el meu mestre, el meu projecte.

No accepto adjectius (pesseter) els meus immediats projectes de difusió de les meves col · leccions són totalment desinteressats, estic impulsalnt una itinerància possiblement durant l'últim trimestre de 2013 i continuará durant 2014.

Alguns investigadors han treballat en el projecte «Universo Centelles»* dedicant més de dos anys a la recerca de la visió documental de l'obra del jove redactor gràfic, per sobre de visions locals, i ucronies que han representat un atac a la seva obra.

Tinc moltes crítiques documentades sobre alguns treballs, hi ha importants errors publicats tant en format imprès com en diferents webs, en detalls mínims. La visió lleugera i superficial no valora ni el compromís ni la creació artística de Centelles, hi ha fotografies d'altres companys del meu pare han estat atribuïdes a Centelles de manera errònia i sense la mínima investigació.

Estic repassant les meves dades i documents, hi ha altres temes molt importants que no quedaran pendents.

@OctaviCentelles, des del meu Ipad

I molt aviat: més notícies per a la més àmplia difusió de l'obra d'Agustí Centelles i Ossó (Premio Nacional de Bellas Artes en Fotografia, 1985, atorgat pelMinisterio de Cultura).

*S'ha ofert a moltes universitats europees i els autors ens ensenyaran el projecte expositiu i de llibre electrònic al meu estimat germà Sergi i a mi el mes vinent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario