viernes, 17 de mayo de 2013

Feina, molta feina

Archivo Zerkowitz .


Treball, molta feina. Estic de jurat en un premi de fotografia, viatjo al Regne Unit per coordinar els projectes d'exposició i itinerància de la meva col · lecció, segueixo aprenent a investigar en l'hemeroteca municipal de Barcelona, descobrint les realitats i misèries de la nostra història, fora de mites i llegendes urbanes.

Centelles mereix més investigació, no la mera visió superficial, molts auto-experts han generat una sèrie de llegendes urbanes que representen no només una frivolitat sinó un atemptat a la memòria del meu pare, el redactor gràfic lleial.

Espero veure més projectes expositius a Barcelona ciutat sobre Centelles, els "estimats companys" del meu pare que van saber viure i controlar la fotografia de premsa durant dècades, després de "l'alliberament" van saber no només vendre el seu arxiu, en una operació milionària, sinó que ara són protagonistes d'un cicle d'exposicions.

Moltes tardes em podreu trobar a la Casa de l'Ardiaca, estic aprenent a investigar i documentar, mai és tard per aprendre.

He rebut moltes trucades telefòniques pels dos vídeos que he penjat a youtube, dedicats a Barcelona fotografiada per Agustí Centelles i Ossó, el redactor gràfic lleial, moltes gràcies.

@OctaviCentelles


No hay comentarios:

Publicar un comentario