sábado, 30 de abril de 2011

La meva col.lecció privada de Centelles

Fa mesos vaig iniciar la compra de material vintage del meu pareel gran fotoperiodista Agustí Centelles i Ossó, ja tinc varies peces, alguna indispensable per conèixer la història de Barcelonade Catalunya, d'Espanya.

Compro el material que Centelles va enviar fa anys al diferents mitjans de comunicació als 
Estats Units, és un sentiment molt fort tornar a tenir a les mans les còpies de les fotografies positivades pel meu pare. No és fàcil localitzar peces interessants, tampoc és barat, però l'esforç val la pena per tornar a tenir a Centelles molt a prop, molt properrecuperar la seva memòria i el seu treball NO  PREU.

He iniciat una col lecció de diaris i revistes originals de la pre-guerra i guerra civil, un altre repte més per recuperar la memòria i el treball del fotoperiodista lleial.



La memoria no té preu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario