sábado, 18 de junio de 2011

Premià de Mar és una meravella

Premià de Mar és una meravella, m'estic prenent un cafè amb llet i dos croissants al anec groc, com tinc Wi Fi puc escriure al meu blog

Premià de Mar, ¿choni? ¡Nunca! Siempre doy la cara,
no me escondo bajo ningún "nick"


Si m'ajuden a escriure, és perquè tinc amics bona gent, no suporto ni els dogmàtics, ni els que opinen de l'aliè. Respecte a la gent senzilla, com demano que em respectin, del meu patrimonio ja m'ocupo jo, tant fa mal reclamar judicialment el que m'han robat? Un delicte és un delicte i la justícia és la mateixa a Salamanca, a França o en el 5e. c...

Bon cap de setmana a tots els que em llegeixen.
Salutacions a tots els meus veïns, curiosos i tafaners. Cuidadito que tots podem tenir un esquelet a l'armari


Premià de Mar es una maravilla, me estoy tomando un café con leche y dos croissants en "El Anec groc", como tengo Wi Fi puedo escribir en mi blog 
Una ciudad amable y encantadora.

Si me ayudan a escribir, es porque tengo amigos buena gente, no soporto ni los dogmáticos, ni los que opinan de lo ajeno. Respeto a la gente sencilla, como pido que me respeten, de mi patrimonio ya me ocupo yo, ¿tanto duele reclamar judicialmente lo que me han robado? Un delito es un delito y la justicia es la misma en Salamanca, en Francia o en el quinto c...o

Buen fin de semana a todos los que me leen.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario